Doprava

Vaše objednávky v České republice Vám posíláme prostřednictvím kurýrní společnosti PPL nebo společností Zásilkovna. Dopravce si můžete zvolit v košíku při potvrzení objednávky.

Dopravné na výdejní místa Zásilkovny: 49 Kč vč. DPH ( při objednávce nad 500 Kč ZDARMA)
Dopravné na adresu kurýrní společností Zásilkovna: 79 Kč vč. DPH
Dopravné na adresu kurýrní společností PPL: 109 Kč vč. DPH
Dopravné na výdejní místa do Parcel Shopů: 99 Kč vč. DPH

Informace pro zásilky zaslané společností PPL
Dodané zboží obdržíte obvykle do dvou pracovních dnů. Vyjímkou jsou exponované dny zpravidla v období Vánoc, kdy je přepravní služba vytížená.

Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr prostřednictvím sms zprávy, kde Vám napíše den a přibližný čas doručení. V případě, že se Vám tento termín nehodí, prosím kontaktujte kurýra, který může 2 změnit termít doručení popřípadě Vám nechat balíček v PPL Parcelshopu.

Pro hladké doručení od Vás v objednávce potřebujeme uvézt telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole “sledování zásilky” kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“.
Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.

Informace pro zásilky zaslané společností Zásilkovna

Objednané balíčky jsou dopraveny na Vámi vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna (zvolíte si místo uložení v košíku v 2. kroku objednávky). Standardně dodáváme do 2 pracovních dnů.

V okamžiku, kdy zásilku posíláme, jsou vám na email doručeny informace o odeslání vč. čísla zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde.

Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku:

+420 212 246 577
[email protected]

Reklamační řád PPL je přístupný zde.

CZ
EUR